5.3.2014 - Happy

Det är strålande vackert vårväder ute och jag fick just ett väldigt positivt och trevligt telefonsamtal, så humöret kunde inte vara bättre! Dessutom är jag galet förtjust i den här spräckliga saken (som jag nog nämnt förut) och kan inte låta bli att pilla på den ♥ Vår, vår, våååår! sjunger det i mitt huvud när jag ser på den.
 
 T-shirt - ICHI (här) // Jacka - GARCIA (här) // Jeans - WHYRED // Skor - ACNE
 
 
 
1 Gena:

skriven

Snygg outfit! :)

Svar: tack ska du ha!
Linda

2 Fröken Grön:

skriven

Snyggt! :)

Svar: thanks :)
Linda

3 Cathrine Forsell:

skriven

Så grymt fin blogg! Super häftig design också

Svar: Tack snälla! :)
Linda

4 Amina -:

skriven

Fin outfit, älskar verkligen jackan! :)

Svar: jag också, härligt mönster och jätte snygg modell!
Linda

5 Moa - hobbyfotograf:

skriven

Snygg "jacka" :)

Svar: tack! :)
Linda

6 Sara:

skriven

Snyggt! Verkligen vårigt :D

Svar: Jepp! Blir så glad av all färg som kommer in! :)
Linda

Kommentera här: