3.3.2014 - Shitty weather

Hallå nya arbetsmånad! Det var ju inte riktigt så här jag tänkt mig att mars skulle börja. Jag föreställde mig ju bara gator och fågelkvitter genast från månadsskiftet. Inte snöslask och grått vart än man ser... Vem vill handla vårkläder i det här vädret liksom (förutom jag då)?
Börjar som vanligt månaden med att fixa i ordning förra månadens papper som skall in till bokföraren. Det är mindre än vanligt, februari är ju oftast en död-månad inom all handel. Men så fort solen börjar titta fram tror hoppas jag köpsuget skall börja ta lite fart hos folk igen!
 

 
1 heidi:

skriven

å jag shoppar vår kläder :) fast jag shoppar ju hela tiden så det kanske inte är någo annorlunda :)

Svar: bra att det finns nån som håller världsekonomin rullande... :)
Linda

Kommentera här: