30.3.2014 - showtime

Efter en god ägg-bacon-champinjon frukost och ett avsnitt Vikings (mm, ny serie igen när alla andra har säsongspaus) pluggade jag färskaste avsnittet SNAKK i öronen och begav mig ut på en länk. Och jösses, vilket perfekt länk-sällskap! Inte bara för att dinodina.com var sponsor i veckans avsnitt, men det är så himla intressant att lyssna på dessa tjejer. Vet inte om det är för att jag känner dem båda personligen, eller om det helt enkelt är så att de för så rysligt intressanta diskussioner? Jag har liksom aldrig fastnat för nån annan podd (har i ärlighetens namn inte gett så många en ärlig chans heller) tidigare. Men den här, den gillar jag! Nu kan jag inte länka till avsnittet från iPaden, men jag uppdaterar inlägget senare med länk var ni kan hitta det. Om ni nu möjligtvis kan ha missat det? För nu måste jag åka iväg till showlokalen. It's showtime!



Kommentera här: