23.3.2014 - Min SNAKK-lista

Min stil i tre ord: 
Enkel men detaljrik?
 
Det här plagget skulle aldrig komma nära min kropp: 
Man ska aldrig säga aldrig eftersom trender kommer och går, och ögonen vänjer sig med dem lika fort. Men Onepiecen har aldrig känts aktuell för mig och lär inte göra det efter så här lång tid "i mode" heller.
 
Just nu har jag på mig: 
Grå tröja från Hunkydory, jeans från Whyred, baseballjacka från Hunkydory och sneakers från Nike
 
Det här är en bild på mig när jag kände mig bekväm:
 
Det här är bild på mig för länge sedan:
Nu har jag inga gamla bilder på iPaden, så det fick bli ett par bilder från bloggarkivet på mig och kära vänner. Året är 2008 och vi är på väg till Åland.
 
Jag känner mig allra snyggast i: 
Mjuka stretchiga stuprörsjeans, en snygg tröja och sneakers eller ballerinas på fötterna.
 
Mitt favoritplagg just nu:
Mina vårjackor, nyast in Hunkydory baseballjackan.
 
Min stil hemma med tre ord: 
Ljust, gammaldags & simpelt.
 
Jag skulle aldrig inreda med:
En röd soffa.
 
Pryl jag suktar efter: 
ALLT! Mitt köpsug vet inga gränser på våren. Till hemmet vill jag helst ha en ny fin bordslampa och en ny matta till vardagsrummet. Till garderoben lite fräscha accessoarer, gärna ett par läckra solbrillor och en basic svart MK-väska.
 
Mitt bästa stylingtips:
Ansträng dig inte för mycket, då blir det antagligen att se ut precis så. Ansträngt.
 
Min favoritplats hemma: 
Vardagsrummet och matsalen (även om jag vistas mycket mer i vardagsrummet)
 
Mitt problemhörn hemma: 
Hjälpköket! Alltid fyllt med målfärger och annat renoveringsstuff. Plus killens kläder som inte tycks hitta in i skåpen. Ångestområde helt enkelt. Så här såg en liten del av rummet ut idag. Var glada att ni inte ser golvet!


1 heidi:

skriven

det va ju roligt att läsa, det sku kunna göras mera såna här fråge rundor! :)

Svar: Ska du också ta och göra den? :)
Linda

2 heidi:

skriven

kan jag göra om du ändrar frågorna lite så den passar in på mitt område bättre :)

Kommentera här: