2.3.2014 - söndag

Are you kidding me!? Herregud så deppigt att vakna upp till vit mark och snöfall imorse. Jag som redan var helinställd på vår. Men nåja, det lär väl ordna upp sig ganska fort när det ändå är så varmt ute.
Målade möbler hela eftermiddagen och kvällen igår, och fortsatte genast efter frukosten imorse. Nu har jag bara två köksstolar kvar att dra färg på, så är jag klar. Ja just det. Tog köksstolarna i samma veva som skänket när jag ändå var igång. Åkte dessutom runt och letade nya knoppar till byrån i alla tänkbara butiker igår, men utan resultat. Det var inte så många som hade öppet efter kl.14 på en lördag i och för sig. Men ändå, hur svårt kan det vara? Tarjoustalo i Karis levererade förstås idag istället!




1 Tove:

skriven

Jaaa, Tarjoustalo (eller, jag har inte bott i Karis sen 2007 så i min värld heter det fortfarande Säästöpörssi) i Karis levererar oftast :)

Svar: Det heter det nog i min värld ännu också, men måste ju skriva Tarjoustalo för att höra det rätt :) där finns nog allt! Fast det har blivit snäppet sänts sen det blev Tarjoustalo kan ja tycka.
Linda

Kommentera här: