20.3.2014 - Activebox

Registrerade mig på Activebox för ett tag sedan, och gissa om det blev eld i brallan på mig när jag såg att första paketet landat i postlådan idag. Som medlem i Activebox får man varje månad hem ett paket med olika träningspreparat och nyheter från fitnessvärlden. Det här är ett väldigt fiffigt sätt att få pröva olika produkter och på så vis hitta preparat som passar just ens egna träningsmetoder och ändamål, för att få ut det maximala av sin träning.
 

På deras sida kan man göra sin egen profil och fylla i vilken typ av preparat man är intresserad av. Då kan de anpassa boxen så att den passar in just för ens eget bruk.
 

Själv fyllde jag i min profil för både min och killens del, och det här är vad som dök upp i mars-boxen. Det som jag blev extra glad över var att det medföljde en kort beskrivning på varje produkt som fanns i asken. Jag är ju inte någon expert på tränings- & kosttillskott, så att få lite fakta om vad varje produkt är ämnad för känns tryggt. 
"Swollen" påsen är t.ex. en pre-workout dryck som skall ge kroppen extra ork och musklerna en grym pump på gymmet, den får killen ta. Medan jag vill ha proteinshaken som jag kan dricka både under och efter träningspasset. Och nötpåsen ska jag ha i väskan som snacks så jag slipper bli sur och grinig när jag inte får mat i mig i tid.
 
Ser redan fram emot nästa månads box! :)
 
1 heidi:

skriven

men vad då får? nog kostar den ju? borde man inte själv då välja vad man köper? annars skickar dom väl det dyraste? :)

Svar: Jo, men det kostar alltid 9,90€/månad, oberoende av vad som finns i boxen. Men fyller man i sina önskemål om vad man önskar för typ av produkter, så kan de anpassa lådan lite med sånt som passar ens behov!
Linda

Kommentera här: