19.3.2014 - Sommarpaus

Igår tog handbollsäsongen slut för vår del, det blev en tidig sommarpaus i år. Så nu känns det plötsligt lite tomt att ha en massa ledig tid när man egentligen hade ställt in sig på fulla veckor i ännu några veckor framöver. Men skönt också. Nu kommer jag ju att ha tid att pyssla på hemma bäst jag vill om kvällarna. Och kanske till och med skaffa mig ett liv till helgerna! Fast helt ledigt kommer vi ju inte att ha från handbollen heller, det är för tidigt för det. Om nån vecka eller så kör vi igång och tränar lite igen så att vi inte rostar bort helt. Men träning behöver en ju oavsett, så varför inte fortsätta kasta lite boll i ett par månader till innan det riktiga sommarlovet?
 
Kanske jag har för mycket ledig tid nu, när jag hinner ta en massa oseriösa fulbilder? Lärde mig i alla fall en läxa inatt. Gå inte och sov med vått hår i knut (om du är jag), det blir en rishög.
 
1 heidi:

skriven

va bra, då har du tid att komma och rida lite oftare! :)

Svar: jepp, speciellt nu när det är ljust så länge om kvällarna! :)
Linda

Kommentera här: