18.3.2014 - Tretorn raincoats

Minns ni det där reportaget om regnkläder i HBL förra hösten som jag medverkade i? Nu hittade jag favoritjackan (den blåa) på -40% på Members.com. Vill haaa! Finns också massa andra fina modeller där till bra rabatt, gillar den med djupa fickor väldigt mycket också. 
 
 
Ni glömmer väl inte att titta in på Members nu som då, det dyker ju upp nya erbjudanden i princip varje dag. Härom veckan var det Michael Kors klockor. Själv har jag ju redan min favorit i guld, men hade kunnat tänka mig en liknande i silver. Eller varför inte en i kombinerat silver och guld, då hade den varit lätt att kombinera med alla andra smycken! Hade tänkt skriva och upplysa er om erbjudandet, men glömde förstås bort det då...
 
Foto: Fredrika Biström
 
1 elin:

skriven

Dendär bilden e så fin på dig!

Svar: Tack! Lite skären-flicka-fiilis över den :)
Linda

Kommentera här: