15.3.2014 - Vill du hjälpa till!?

För ett tag sedan kontaktade en marknadsföringsstuderande tjej från Vasa mig angående sitt slutarbete. Hon gör en undersökning om huruvida det finns ett samband mellan trogna bloggläsare och lojala kunder när det kommer till företagande. Jag kommer att ställa upp för att delta i hennes undersökning från mitt perspektiv som företagare, men hon skulle gärna också komma i kontakt med bloggläsare som handlat hos mig och undersöka ämnet ur er synvinkel. Det som är intressant för henne är alltså hur bloggläsare som följt med en modeblogg en längre tid påverkas av en bloggare som startar upp ett eget företag, om det är så att man då som bloggläsare eventuellt även blir en trogen kund.
Jag lämnar naturligtvis inte ut några kunduppgifter till henne utan er tillåtelse. Men om det är någon som känner att den passar in (dvs någon gång handlat hos mig för att ni kommit i kontakt med butiken via bloggen) och är villig att ställa upp för en intervju i hennes undersökning så får ni väldigt gärna kontakta mig! Då ger jag era kontaktuppgifter till henne, så kontaktar hon er.
 
Jag tycker först och främst själv att det här är ett väldigt intressant ämne som jag gärna skulle se ett resultat på, men jag vet också själv hur svårt det kan vara att göra ett sånt här arbete och hitta bra källor, så därför hoppas jag att någon är villig att medverka i hennes undersökning!
Maila mig på [email protected] om ni vill ställa upp.
 
Bild från öppningsdagen.  Foto: Elin Sandholm
 
 

Kommentera här: