14.3.2014 - att leva i fel månad

Alltså jag är tror tydligen att vi är inne i april månad redan i mitt huvud. Skriver hela tiden alla datum som om vi skulle vara i månad 4. Som när jag mailade med återförsäljaren för Adrian Hammond här om dagen och vi bestämde träff i Stockholm om en dryg vecka, så skrev jag "då ses vi 24.4!". Fick som svar "ja, fast 24.3 skulle passa mig bättre...". Hahha, hur yr får man vara!? Fast det är kanske inte så konstigt att man tror det är april redan, när man ser på vädret utanför.


Om någon timme lämnar jag över butiken till syster och åker själv in till Helsingfors på ett inköpsmöte. Därifrån bär det sedan av raka vägen till Myrbacka, där första kvartsfinalen spelas ikväll. Måste vinna!
Har tidsinställt ett inlägg här senare också, med något nytt i garderoben. Så ni kan gott kika in fast jag är upptagen på annat håll!


Kommentera här: