13.3.2014 - hektisk vecka framför

Från och med imorgon har jag en brutalt hektisk vecka framför mig. Handbollsslutspelen drar igång och det betyder matcher varannan dag i en vecka framöver, och träningar alla dagar där imellan. Bye bye social samvaro liksom. Fick i alla fall snacka av mig med Elin en stund igår när hon tittade förbi butiken efter jobbet. Hon har ju alltid en massa bollar i luften, så det är kul att höra vad som händer över en kopp kaffe nu som då. Hem gick hon inte tomhänt heller, hon fick med sig ett par vårfräscha byxor från Cheap Monday. Jaa, ni kan ju se själva. Ursnygg passform och världens skönaste stretch på dessa byxor alltså!
 
Också min ena docka blev vårfräsch i samma byxor (men en nummer för stora), snygg mönstrad topp från Dry Lake och jeansjacka från Cheap Monday. Och så fick hon låna mitt halsband några dagar.
 
 
 
1 heidi:

skriven

om det dom byxorna jag köpte så håller jag med! ursköna och bekväma. Går t.o.m. att rida med!

Svar: Jo, det är just dom! :)
Linda

Kommentera här: