7.2.2014 - bloody red

Nytt i sminkväskan är bland annat det här läppglanset i härligt blodröd färg från LOLA. Antagligen ett spanskt märke, men i bra prisklass och av min uppfattning så här långt i väldigt bra kvalitet. Kompletterade igår även med läppenna i samma nyans.
 
 
 
 
1 amanda svensson:

skriven

Hejhej! Är du i behov utav nya sminkpenslar? Jag har nämligen en tävling på bloggen nu där jag lottar ut 15 nya sminkpenslar! Kika gärna in :) http://annasdotter.se/2014/february/vill-du-vinna-15-penslar.html

2 My Hall Hansson:

skriven

Väldigt snygg färg, du passade väldigt bra i den! :)

Svar: Tack :) svårt att hotta en nyans man känner själv att man passar i faktiskt, men denna gillade jag :)
Linda

3 Alinde:

skriven

Fiiin färg! :D vart köpte du den?

Btw gillar du att sprida kärlek till dina med människor så får du jättegärna vara med i min Valentines Challenge!! Den går ut på att man ska försöka att fullfölja de fem uppdragen som beskrivs. Ju fler uppdrag som du klarar desto fler människor blir det som blir fyllda med kärlek!! Om du är med kan du ha chansen till att var med i en liten film och så klart så har din blogg chans att bli länkad!! :D :D

Ha det bästt nuuu!! :D :D

Peace out ;D

Kommentera här: