27.2.2014 - Inköpsdag

Skall strax iväg till Helsingfors igen på höstinköp. Syster är snäll och hjälper mig i butiken igen! Är så glad att jag har en familj som ställer upp. Igår var jag tvungen att gå halv timme innan stängning för att vi hade match i Helsingfors på kvällen, och då kom mamma hit och tog över sista halvtimmen. Guld värt! För att inte glömma pappa som alltid hjälper till med tekniska grejer och annat praktiskt som måste skötas.
 
Anyways. Ville önska er en fin dag, har varit så fullt upp på sistone så jag har haft ont om tid för bloggen. Men slutet av veckan ser ut att bli lite lugnare, så då skall jag försöka gottgöra för det.
 
 
 
1 heidi:

skriven

hu gick matchen då? glömde fråga när vi sågs

Svar: Jo, vi vann med 2 mål till slut, efter att ha legat under med 6 mål i halvlek.
Linda

2 Paula:

skriven

Måste kännas en aning konstigt att kolla in höstkläder då våren knappt är här. Men, du får veta sådant som inte många vet...vad som gäller i höst.

Svar: Jo, lite nog. Nu vill man ju bara ha sommar sommar sommar! :) men samtidigt ger det en grym inspiration och får en att se fram emot de kommande säsongerna.
Linda

Kommentera här: