27.2.2014 - dagens uppköp

Har haft en härligt inspirerande inköpsdag i Helsingfors idag igen. Vet inte varför, men jag får alltid en grym inspiration efter att jag varit iväg på uppköp. Antagligen gör det gott att bara komma bort lite från sin normala arbetsmiljö, men att se alla vackra kreationer ger mig sån energi att jag bara väntar på kommande säsonger! Fast nää. Nu får det nog gärna komma en lång och varm sommar innan jag är beredd på höst igen.
Här får ni en liten hint om var jag hållit hus idag. Det här är vad man kan kalla ett godisskåp.



1 ida:

skriven

Åååh vill ha den svarta längst ner till vänster!!! :D

Svar: Dom är grymma! Dessutom har de fått priserna nedpressade ordentligt på dem till höstens kollektion, de fanns med i vårens också men till lite väl saftigt pris.
Linda

Kommentera här: