11.2.2014 - Last night

Vi flyttade fram vårt Maspalomas besök med N&R till igår istället. Så lite innan skymningen hoppade vi i en taxi och åkte ner till piren i Maspalomas. Promenerade i butiker en stund innan vi satte oss ner på en restaurang och beställde in goda oxfiléer med smarriga såser till. Godaste middagen ute så här långt! Men nu lade jag ju inte ens restaurangens namn på minnet...
 
Kvällens klädsel
 
 
Medan vi sprang runt bland butikerna hittade vi till vår förtjusning Mango bakom ett av köpcentren. Vi hade redan gett upp hoppet om att hitta en Zara butik, men Mango var ingen dålig tröst. Billigt var det också jämfört med hemma! Fick med mig något litet därifrån. Något jag varit på jakt efter, så kanske ni kan gissa er till vad det är?
 
 
 
1 Johanna:

skriven

Hej! Du har en riktigt härlig outfit här. Varifrån är tröjan? Skall åka till Gran Canaria nästa vecka, hoppas på sol. Men skall nog ta med lite varmare kläder till kvällarna.

Svar: Tack Johanna! Tröjan kommer från Hunkydory, världens skönaste! finns här: http://www.dinodina.com/sv/trojor-koftor/394-zuri-zip-knit.html
Ta med dig mycket varma kläder, kvällarna är kyliga. Jag har inte använt hälften av de lätta kläderna jag hade med mig, men hade för lite varmt att variera med... Trevlig resa! :)
Linda

2 Pia:

skriven

Zara finns åtminstonen i shoppingcentret Atlantico i staden (?) Vecindario (på vägen mot flygfältet, typ 25-30 km från Maspalomas). Dessutom finns där också Zara Home! som man ju inte är bortskämd med här i Finland


Svar: Aaahaa, okej! Så det finns där borta. Kan ju vara bra att veta om man är o trakterna någon gång igen en molnig dag ;) nu blir det lite bråttom att hinna där via den här resan mera, 6h tills flyget hemåt går.
Linda

3 Fashion Safari:

skriven

var också just till Maspalomas, hittade inte heller Zara men blev helt förälskad i The Mint company där jag köpte en MK väska :)

Svar: Åååhh, där inne gick nog jag också och klämde på dem... :)
Linda

Kommentera här: