28.12.2012 - Funny Stuff

Även om jobbet går lite segt och halva hjärnan är på jullov ännu så har träningarna dragit igång igen, åtminstone i viss mån. Igår spelade vi en hockeymatch med handbollslaget mot vårt lokala dam-innebandylag. Evenemanget hette BK-46 damer på hal is. Ni kan ju tänka er hur det såg ut! Själv hade jag ett par 3 numror för stora skridskor som jag inte stått på sedan högstadiet. Need I say more..?
 
Den här bilden ger sååå fel bild av hur det egentligen såg ut. Här ser vi ju ut att kunna skrinna till och med! :)
 
Redan idag står nästa evenemang på tur, handbollsmatch mot f.d handbollsdamer. Det vill säga många av mina forna lagkamrater! Kan bli rysligt kul. Men får vi stryk så skäms jag.
 
1 Anonym:

skriven

hur gick matchen? :)

Svar: Hockeyn blev 5-5, och dagens handbollsmatch blev 31-18 om jag minns rätt.
Linda

2 Heidi:

skriven

så ni vann alltså?

Svar: handbollen? joo.
Linda

Kommentera här: