28.2.2010 - slackersöndag

Har haft en riktigt soft dag idag.
Jag har:

- Sett de sista tre avsnitten av Paradise Hotel (fel fel fel vinnare!)
- Tränat
- Lunchat på Amarillo
- Handlat morgondagens mat

Ikväll tänkte vi ännu gå på bio. Snabba Cash blir det.
Sedan skall jag väl känna mig tillräckligt utvilad för sex dagar arbete. Och redo för den nya tjänsten som börjar imorgon. Numera titulerar jag mig visualist på Lindex Stenhaga.


1 malin:

skriven

Grattis! Vad innebär den nya ställningen?

2 Liza:

skriven

Ja, grattis till den ny tjänsten! Låter spännande, men berätta gärna vad det innebär! :)

3 Hanna*:

skriven

Grattis! Vad kul, lycka till :)

4 HannaH:

skriven

Jag gissade att det var visualist. Spännande och lycka till!

5 Soffi:

skriven

Grattis! Det där kommer att bli så bra så, kommer och hälsar på er sen =) Ha det bra! Hälsa alla där

6 krista:

skriven

Grattis Lindis! Gissade åxå att de va visualist de va fråga om :) Kul!

Kommentera här: