31/1-09 - kl.08.01

God lördag morgon!

Kul att se att ni redan börjar hitta tillbaka hit. Läsarsiffrorna hade, helt som förväntat, sjunkit en aning under den gångna veckan då jag varit så dålig med uppdateringen. Men redan igår var antalet besökare nästan på sin normala nivå igen. Dygnsrytmen sitter fortfarande i efter resan. Dygnsrytmen, trorts att vi har samma tid som i Egypten... Men anyway. Jag är dödstrött vid 22 på kvällen, och vaken och pigg redan vid 7 på morgonen. Det är ganska skönt tycker jag!
Men jag hade ändå tänkt att jag skulle sova lite längre idag, eftersom vi skrattade åt Schyffert ända fram till kl.23 igår kväll. Därefter åkte vi ännu på nattmat till Hesburger drive-in, så vi var nog inte i säng innan midnatt.

Om 1h skall jag befinna mig ute i Stenhaga. Jobbet kallar åter igen.
Efter sex timmars trevlig syssla skall jag åka vidare till Botnia hallen och se på fotboll. VIFK skall ta sig an VPS. Alltså, sambons före detta lag mot sambons nuvarande lag. Det skall bli intressant fast jag tråkigt nog missar första halvleken. Ännu lite tråkigare skall det bli för att mannen inte kommer att spela. Vi lider båda fortfarande av  obalancerade magar, så att springa omkring på en megastor plan lär inte göra problemet bättre.

Men ikväll skall jag försöka finna tid att summera resan för er. Promise.

1 malin:

skriven

var ni sjuka där?:(

Kommentera här: