Vilken söndag

Äntligen söndag! Och vilken söndag sedan. För det första betyder det två lediga dagar för mig. Sedan börjar mina tunga arbetsnätter på 4 nätter i veckan. För mig känns 4 nätter som väldigt mycket, men då jag säger högt att jag har 3 dagar ledigt i veckan låter det som om mitt jobb vore en dans på rosor och väldigt chill. Men så är det förstås inte.

För det andra har mannen hemmamatch idag. Efter matchuppehållet skall det bli väldigt kul att gå på match igen. Det känns som om det var ett tag sedan.

Och för det tredje är det EM-final idag. Det enda tråkiga med det är att EM sedan är över... Matchen skall troligtvis skådas hos gusonen med familj även denna gång.


Så här söt var lillskruttet senast jag hälsade på.
1 Daniela:

skriven

Mamma upp i dagen! :)

2 Abdullahijeanette:

skriven

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

Kommentera här: