hett helgprogram

Gårdagskvällen var kort sammanfattat väldigt angenäm. Tillsammans med 4 Vasa-brudar käkade jag god mat, drack lite vin och tog en drink på Söder. Det var trevligt att träffa lite bekanta och halv-bekanta, samt att få föra hela långa diskussioner på finlandssvenska. Strax innan 01 var jag hemma i Sundbyberg.

Ikväll är jag ensam hemma. På jobbet hade vi afterwork med öl och vin. Många var på väg ut. Själv valde jag efter ett glas vin att komma hem och utnyttja den tomma lägenheten. Så jag sprang en runda längs spåret och fortsatte sedan gymnastisera framför IDOL.
Nu skall jag med god aptit sluka en broiler.

Morgondagen har ett fullspäckat schema innehållande en massa roligheter. Morgonen har jag tänkt börja med en springtur. Sedan småfixa mig lite grann innan jag skall möta upp Skövde-proffset på cityterminalen 12.45. Vi har sedan tänkt fördriva dagens timmar i Stockholms butiker. Men kl.14 skall jag även träffa klass-H och min före detta klasskompis och svenskan Sara. Sara har jag inte träffat eller hört av sedan hon hoppade av efter första året. Så det ser jag fram emot.
Till kvällen kommer också äldre brodern Karlsson från Finland för att göra oss sällskap. Så han, jag och skövde-gossen skall ut och svira i Stockholms nattliv. Möjligtvis får vi sällskap av ytterligare några finnar. En äkta finne-kväll med andra ord.

1 Erlandmarlin:

skriven

Very useful information. Thank you!

Kommentera här: