Kan ni sluta?

 
Kan Jessica Alba sluta vara så söt, snygg, sexig, tränad och helt enkelt perfekt?

 
Kan Victoria Beckham sluta vara så uppiffad och chic hela tiden?

 
Kan Eva Longoria sluta vara så liten och fit?


            Ge mig dessa egenskaper. För guds skull.



Jag har just blivit bjuden på en god lasagne av min snälla sambo. Gott med lite ordentlig middag istället för smörgåsar, för omväxlings skull.

                       


Idag har det varit läsarrekord här på bloggen. Både antalet unika besökare, och totala antalet sidvisningar. Huippu.
Dessutom har ni blivit ganska duktiga med att kommentera. Keep up the good work.
1 jemppa:

skriven

hej! Jo, ja prata med Krista o vi ha smidit planer på att festa ihop! Ska höra med Casso mera om fredan, men jag e ganska säker på att vi e partysugna nog, Casso fyller nämligen år! :)

2 elin:

skriven

joo, du går in på design å trycker på kodmallar. där mitt i smeten ska du ändra. klipper in en bit av "semten" så kanske du hittar bättre.

href="${AppUrl}index.bd?fa=pf.view&pf_id=${ProfileID}">

3 elin:

skriven

nehe, de inlägget sket sig. fan då..
href="${AppUrl}index.bd?fa=pf.view&pf_id=${ProfileID}">

4 elin:

skriven

VARFÖR postas inte mina kommentarer ordentlig? eller e det min dator som e ett päron?

5 malin:

skriven

men visst är alla di där brudarna fina, men allt för smala i mina ögon, d e int snyggt.

6 elin:

skriven

ah okej, ja använder fashion som grundmall, du har säkert nån annan.. Å mitt inlägg var egentligen typ 10 rader längre, men av nån anledning postades inte de:/

7 Edvinastrid:

skriven

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

Kommentera här: