Pick & pack

Några dagar har förflutit sedan hemkomsten från Tyskland. Men fortfarande längtar jag tillbaka. Den värsta längtan har kanske lagt sig lite, men kan inte fatta hur mycket det stället påverkade mig. Förstår inte ens varför jag trivdes så bra där.

De senaste dagarna har jag packat och plockat här i lägenheten. Nätterna har jag arbetat. Igår hann jag även med städtalko och firmafest.
Om ca 15min borde mor och far anlända till Vasa. De skall hjälpa mig flytta de stora möblerna. Men innan dess, imorgon på morgonen, skall det läggas laminatgolv i nya lägenheten. Åh, vad mycket finare det skall bli.

Två fenomenala sånger som jag bara älskar är Timbaland ft. Onerepublic - Apologize och Pink - Dear Mr. President. Pinks nya platta har väldigt många geniala låtar. Jag kan bara inte tröttna på dem.

Nu skall jag mumsa i mig några bitar kotzone från inatt. Huj.
1 Alexandra:

skriven

Ja älskar Apologize låten!!! Ska ladda ner den där pink låten. Kiva att ni hade roligt i Tyskland!

Kommentera här: