18.2.2014 - Vinn ett Wi-Fi minneskort

Vill presentera en sjukt smart liten grej för er. Ett minneskort med inbyggt Wi-Fi! Med detta kort kan man enkelt fota fina bilder med systemkameran och trådlöst sända dem vidare till telefonen eller surfplattan för att publicera bilderna på diverse medier. Helt perfekt för oss bloggare.
Jag testade kortet för första gången nu under helgen och det gick väldigt smidigt. Till och med jag som inte är teknikens underbarn fick det enkelt installerat till både telefonen och iPaden (med hjälp av manualen som medföljer förstås).
 
 
Nu låter SanDisk mig lotta ut ett sånt här Eye-Fi minneskort (8GB) bland mina läsare. Allt ni behöver göra är att svara på följande två frågor i kommentarsfältet samt ge en kort motivering på varför just du skall vinna.
 
1. Vad är adressen till SanDisk´s officiella hemsida?
2. SanDisk har en produkt som kan spara bilder i 100 år, vad heter produkten?
 
 
För att göra det lite enklare för er kan jag tipsa om att ni hittar svar på fråga två här. Eller bara googlar smart. Fråga ett tror jag ni borde klara av utan några större problem. Jag väljer ut en vinnare på lördag kl.15, ni kan vara med och tävla fram tills dess!
(Kommer att godkänna era kommentarer först på lördag, så de kommer inte att synas i inlägget innan dess!)
 
1 Annah:

skriven

1. www.sandisk.com
2. Memory Vault

För att komma igång med fotograferingen, o slippa hålla reda på sladdar ;-)

2 cia:

skriven

1 www.scandisk.com
2 Memory vault

intresset för fotografering ökar hela tiden och detta är precis vad jag kunde behöva.

3 Heidi:

skriven

1. wwww.sandisk.com
2. Memory Vault

För att inte behöva lägga en massa tid på att flytta över bilder från kamerna till datorn och från datorn till telefonen. :)

4 Jill:

skriven

Woopwoop, en sån behöver jag. Svaren är: 1. http://www.sandisk.com och 2. SanDisk Memory Vault

5 Emmi:

skriven

1. www.sandisk.com
2. Sandisk memory vault

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna eftersom jag älskar att fota och speciellt att dela mina foton på sociala medier särskilt Instagram.

6 Emmie:

skriven

1. www.sandisk.com
2. SanDisk Memory Vault - 100 Years USB Storage Device

7 Alice:

skriven

1. SanDisk.com
2. Memory Vault

Motivering: Ett Wi-Fi kort underlättar de blogg-uppdateringar som ska göras på språng och som i dagens läge ofta blir utan bildtäckning. Mer bilder åt folket!

8 Yvonne N:

skriven

1. www.sandisk.com
2. The SanDisk Memory Vault

9 Elin :

skriven

Shit vilken smart grej, måste googla 😊😃

10 heidi:

skriven

svar 1.www.sandisk.com
svar 2. memory vault

11 Petra E:

skriven

Det minneskortet hade jag gärna vunnit! Älskar att fota med både kamera och telefon och skulle ganska ofta, enkelt och snabbt, vilja överföra någon bild till telefonen. Med dethär kortet skulle det säkert gå bra. :)
1. Sandisk.com
2. Sandisk Memory Vault

12 Pia:

skriven

1.Sandisk.com
2.SanDisk Memory Vault

13 Aino:

skriven

http://www.sandisk.com och produkten heter Memory Vault :) skoj med tävling! Ha en fin helg!!

14 Jasmin:

skriven

Åh va smart!! Och vad skulle inte vara en bättre motivation till att börja blogga aktivare igen. Och att plocka med sig kameran igen, och inte låta den damma i lådan. (Försöker just nu köra igång igen)!! Tänk att någon kommit på en sånhär bra grej, o perfekt för alla blogg och instagram nördar ;)

1. Www.sandisk.com
2. Memory Vault

15 Anonym:

skriven

Vet du var man får tag på dessa minneskort?

Svar: De finns i alla fall att köpa online här: https://www.mustaporssi.fi/sandisk-eye-fi-wireless-memory-card-muistikortti-4-gt-sdhc-802.11b-802.11g-802.11n/119661/dp?utm_source=Google&utm_medium=CPC&utm_campaign=Dynaaminen&gclid=CLL_yICVgL0CFQkUwwod-lMAtA
Och så tror jag de finns på Elgiganten/Gigantti, men endast i butik!
Linda

16 Anonym:

skriven

Och vad kostar de?

Kommentera här: