31.7.2012 - Body movin´

Har precis varit ut på en lugn 45-minuters joggrunda. Glömde stretcha igår efter hopp- och löpträningen, så idag är benen styva som två pinnar. Men kanske den här joggrundan och lite stretch på det gör susen.
 
Hur går det med er träning, får ni nånting gjort såhär under sommarmånaderna?
 
dagens träningsstass.
 
 

 
1 Camilla:

skriven

Nä, det blir nog lite för lite träning den här tiden på året. Men jag tänkte ta igen det i höst! :)

Svar: Jamen det är ju faktiskt lite förlåtligt på sommaren, man har ju så mycket annat man vill göra då! Men den här sommaren hr träningen faktiskt gått extra lätt tycker jag, när det varit så dåligt väder.
Linda

2 Anne:

skriven

Jag tycker min träning flyter på bra löpning 3 ggr i veckan. Har ökat farten och längden lite varje vecka. Tänkte börja på gym i september med personlig tränare. Men du ger ju på ordentligt....inspirerande :)

Svar: Det är ju superbra! Löpning 3ggr i veckan är inte alls illa. Men ååhhh, jag vill också pröva ha en personlig tränare nångång :)
Linda

3 nillan:

skriven

vilken härlig topp, var har du hittat den, ny??

Svar: Den är ganska tuff, ja! :) Men den är faktiskt urgammal, minns inte ens var jag köpt den. I nån sportbutik i typ Åbo när jag var på shopping med mamma en gång, skulle jag ha ett minne av.
Linda

4 Anna:

skriven

Minns att du åt LCHF inriktad kost i nåt skede, håller du ännu fast vid det fast du tränar rätt mycket? Om inte, hur äter du nu?

Svar: Jag håller inte helt strikt fast i det, men jag äter väldigt sällan bröd och lämnar oftast bort all form av pasta/potatis. Annars äter jag nog godis, frukt osv som normalt. Och min träning tycker jag inte att det påverkar alls fast jag lämnar bort en hel del kolhydrater! Orkar exakt lika bra ändå, om inte bättre då min mage är så mycket stabilare. Kroppen vänjer nog sig otroligt fort med vad man stoppar i den.
Linda

5 Hanna:

skriven

Jag har helt förslappats i sommar. Inte en enda lenk blev det i juli. DÅLIGT! Fast du ser så hurtig ut på bilderna att det faktiskt inspirerar till att själv bege mej ut.

Svar: ajajaj, nå du får ta igen det i höst istället! :)
Linda

Kommentera här: