31/5-09 - semester, men det känns inte så

Efter dagens strandpass tog vi en kvällsbit på Strampen. Räksallad och ett glas vatten. Ett perfekt sätt att rena kroppen efter helgens onyttigheter.


Jag har verkligen haft en superskön helg!
Men även om semestern fortsätter känns det inte riktigt så. Handledning med mina lärare imorgon bitti kl.9.00.
Är det inte extra jobb så är det skola. Jag kan liksom inte koppla av ordentligt någon gång, alltid finns det nånting att tänka på.
Dessutom har jag lovat springa Nice Run imorgon med ett gäng mammor. Det hade jag redan lyckats glömma. Men det får bli morgondagens träningspass då, även om det inte är mer än en sträcka på 5km.

Nu känner jag att jag måste lägga mig. De senaste nätternas sömnsaldo är inte som det ska vara.

1 Linkku:

skriven

Vi är nog 50 % barnlösa och 50 % mamas, så du behöver inte vara orolig :)

Kommentera här: