31.3.2014 - måndag igen

Då var det en ny vecka igång igen och imorgon går vi redan in i april.  Jag har nyss lastat ur bilen och packat upp efter showen i helgen, gjort några tilläggsbeställningar på slutsålda storlekar och packat helgens beställningar. Showen gick förresten bra! Lägger upp bilder här senare i veckan ifall jag lyckas komma över några. Men kan i alla fall bjuda på en som jag lyckades knäppa på mina modeller Bella och Anita, när de bar de nya fina Dry Lake klänningarna i fest ingången.


Enda dåliga med showen var att jag kom hem med en skinnväska nedklottad med läppstift. Nån som har tips på hur jag får bort det utan att förstöra väskan!? Väskan är i ljust, jätte fint skinn. Skulle inte vara hela världen om det var en 20euros topp, men när det är en 200euros väska så känns det lite trist.

1 Lotta:

skriven

När min läderväska blev missfärgad av ett par jeans googlade jag efter en massa tips och fick fram att man skulle använda ett vanligt suddgummi för att sudda bort fläckarna. Och det fungerade faktiskt helt okej för mig! Vet ju dock inte hur pass känsligt ditt läder är, det kan ju kanske göra mer skada än nytta ifall det är riktigt tunt läder... Men du kan ju testa försiktigt!

Svar: jo, det är väldigt tunt fint läder, så tror det kommer att förstöras med suddgummi! :( men tack för tipset! Kom gärna med fler om du har :)
Linda

Kommentera här: