6.3.2014 - High Summer Collection

Jaha, här trillar det in nyheter från High Summer kollektionen från Cheap Monday redan. Inte precis högsommar ute nu, men det är väl alltid bra att vara ute i god tid? Eller? Fräscha grejer var det i alla fall och jag tar alltid emot nyheter med öppna armar.
 
 
Plaggen kommer upp på nätet ännu under eftermiddagen. Själv är jag riktigt nyfiken på att testa shortsen. De ser ut att vara en riktigt snygg (boyfirend) modell! Gillar också den här Short Skin modellen, men tyvärr passar den inte alls min kropp. Många år av tränande har resulterat i för "stabila" lår för den modellen... Så lägger mitt hopp på de här istället!
 
 
 
1 teabird:

skriven

satan vad snyggt! längtar så förbaskat efter sommaren och härliga kläder!

Svar: Jag med! Som tur verkar våren och sommaren komma fort i år, om det fortsätter i den här takten :)
Linda

2 johanna:

skriven

Oooh de där shortsen är sjukt snygga!

Kommentera här: