12.3.2014 - den kommer igen

Jaha, just som jag roadade upp alla vinterjackor på vinden igår kväll så lovas det full vinter till helgen igen. Minus tie grader nattetid. Muntert! Så passa på att njuta av vårvädret nu, it won't last :(
Jag tänker ändå låta vinterjackorna ligga kvar på vinden, för jag har städat undan vintern för i år och tänker sannerligen inte göra något för att locka fram den igen. Det känns så mycket luftigare i rockkammaren såhär.
 


1 heidi:

skriven

nej s..tan!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Säg inte annat..
Linda

2 Tove:

skriven

Ja, skulle kylan helst hjälpa mot pollen och damm, som verkligen inte är mina vänner just nu, men jag tvivlar tyvärr på det...

Svar: Usch ja, vad jobbigt för er allergiker med våren när allting börjar blomma.. Är nog lycklig att jag inte måste tampas med nåt sånt, det måste vara urjobbigt!
Linda

Kommentera här: