28.11.2013 - TÄVLING

Länge sedan jag haft någon rolig tävling här på bloggen, så nu tänkte jag sprida lite lilla-juls glädje genom att lotta ut ett litet smink kit som kommer att passa perfekt till jul- & nyårsfesterna!
Så vad skall ni göra för att kunna vinna detta?
 
1. Gilla Lifestyle Stories på Facebook såklart.
2. Kommentera här i kommentarsfältet att du deltar (glöm inte fylla i e-mail adressen)
 
 
Drar en vinnare på lillajulsafton. Så ni kan vara med och tävla fram tills kl.20 på lördag (30/11) kväll.
 
1 Heidi:

skriven

Jag deltar! :)

2 Pernilla:

skriven

Jag deltar gärna! :)

3 heidi:

skriven

jag är med!

4 malin:

skriven

deltar:)

5 ika:

skriven

jag deltar :)

6 Ida:

skriven

Jeee jag vill vara meeed :)

7 Natalie:

skriven

Deltar! :)

8 Elin:

skriven

Jag deltar!

9 Hanna:

skriven

Kul med tävling! Gillat och deltar :)

10 Camilla:

skriven

Jag är med! :)

11 Cia:

skriven

Delta! Gillar!

12 Anett:

skriven

Jej, jag deltar gärna :)

13 Maria:

skriven

Deltar!

14 Lotta:

skriven

Jag är oxå med: )

15 Annah:

skriven

vill va med

16 Anna Lundqvist:

skriven

Jag är gärna med.

17 Saga :

skriven

Jag är med, gillat på fb ( saga johansson ) :)

18 Solbritt:

skriven

Har gillat på fb, vill vara med och tävla

19 qat:

skriven

Jag deltar såklart! Har gillat på FB också (ana nordlander lund)! :)

20 Tove:

skriven

Deltar :)

21 PappaTuff:

skriven

En tävling som denna vilken härlig idé, med chans att vinna ett smink-kit utav bästa kvalité. Din blogg är härlig och ärlig den minst sagt fenomenala, och att få vinna sminket i present till min fru vore det mest genila!

Jag har gillat ppt facebook som Anders Berlin! :-)

22 Paola:

skriven

Jag är gärna med! Gillar på FB som Paola Allegrini.

23 Anonym:

skriven

Jag deltar gärna :)

Svar: Tyvärr kan du inte delta som anonym, jag behöver i.a.f en mailadress! Plus att jag måste kunna kontrollera om du gillat FB-sidan.
Linda

24 Gerdan:

skriven

Jag deltar och gillar på FB Ingegerd Rönnlid)
[email protected]

25 Eva:

skriven

Är med :)

26 Spacegirl:

skriven

Gillat, Åsa Olsson
*hoppas på tur *

27 Anita Söllwander:

skriven

Gillar FB och deltar absolut, för att vinna smink till jul och årets slut!

28 Anna:

skriven

Klart man deltar! :)

29 Mitt AlterEgo:

skriven

Jag vill gärna vara med!

30 Tina Carlström:

skriven

Jag gillar på FB, Tina Carlström.
Jag deltar!

31 Jennifer Virta:

skriven

Jag deltar och har gillat på fb! :)

32 Carina Gerdin:

skriven

Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
Trevlig 1:a Advent!

33 Berit Söllwander:

skriven

Jag vill gärna vara med.

34 Malin Svensk Björck:

skriven

Hej!
Jag deltar!
Har gillat på Facebook, Malin Svensk Björck
Ha en fin helg!
Mvh
Malin

35 Mari Z:

skriven

HAr gillat & delat <3

36 christina loveur:

skriven

Gillar och hoppas på tur :)

37 tova:

skriven

jag tävlar

38 charlotta hellström:

skriven

Hej!

Jag gillar på facebook och är gärna med och tävlar. Perfekta julklappen till min stora tjej.
kramar
Charlotta
[email protected]

39 Eva Flood:

skriven

Gillar delar på FB.Eva Flood
Bra saker som jag gärna tävlar om.

Ha det så bra.

40 anette nordin:

skriven

Jag är med,gillar o delar på fb och hoppas på tur <3

41 Åsa:

skriven

Deltar :)

42 Frida:

skriven

Deltar <3

43 Linda:

skriven

Har helt missat att du finns på fb! Vilken tur det blev tävling så jag fick klicka på gilla och samtidigt delta i tävlingen.

44 Jenny:

skriven

Jag är med!

45 Sofie Altuntas :

skriven

Jag är gärna med <3

Gillar pà FB med namn Sofie Altuntas

HOPPAS

46 Jenni:

skriven

Jag deltar :)

47 annica la sundström:

skriven

deltar och gillar såklart!

48 Nadia:

skriven

Jag är med!

49 Laura:

skriven

Jag deltar!

50 Anna M Rautila:

skriven

Jag är med såklart! Hoppas på tur <3

51 siri:

skriven

Jag är med :) Gillat och klart. Kram

52 Maud Sundgren:

skriven

Hej!

Jag vill självklart vara med :)
Jag behöver massor med nytt smink och det skulle vara fantastiskt att få vinna lite nytt, då jag hela tiden köper samma gamla vanliga. Trist? Ja, jag vet :) Men skulle bli så himla glad om jag fick testa detta spännande kit - skulle säkert känna mig som "ny" då!
Gillar massor på FB och har delat både Fb-inlägg och detta tävlingsinlägg offentligt på min Fb-sida i namnet Maud Sundgren (se länk)
https://www.facebook.com/maud.sundgren1/posts/10151891979368423
Hoppas & håller tummar och tår på att just jag
ett lyxigt smink-kit vinna får :)

Trevlig advent!
Kram
Maud Sundgren

53 Christina Udd:

skriven

Wow! Vilken trevlig vinst att vinna,
med detta skulle jag bli en strålande kvinna!
Gillar & delar på facebook,
hoppas med detta få en snygg look!

54 Fashion Safari:

skriven

är med och tävlar?

Svar: Tävlingen har tyvärr avslutats.
Linda

Kommentera här: