30.7.2013 - post-summer depression?

Har en period då jag ständigt känner mig så trött, så trött. Är konstant trött i kroppen på grund av våra sommarträningar med handbollen, och knoppen fungerar inte heller mycket bättre för tillfället. Känner att jag nästan kunde sova klockan runt om jag tillät mig. Eller nä, det där stämmer nog inte. Har aldrig varit den som kunnat sova särskilt länge på morgonen..
Kanske det är nån typ av efter-sommaren-depression jag gått in i, nu när vi strax går in i augusti och man kan börja vinka hejdå åt sommaren? Fast i smyg ser jag faktiskt lite fram emot hösten. Soliga höstpromenader, nya mysiga stickatröjor i garderoben och levande ljus om kvällarna. Hur känner ni för att sommaren börjar vara på slutrakan? Najs eller bajs?
 
Just nu på mitt lilla utebord vid butiken.
1 heidi:

skriven

stort bajs! för efter hösten kommer vintern som jag hatar!!!och sommaren är allt för kort

2 Elin:

skriven

BAJS, BAJS, BAJS!!!

3 Jessica:

skriven

Najs! Då får man ju som du skrev gå på soliga höstpromenader i klar och härlig luft och tända ljus på kvällarna och sitta uppkrupen i soffan med en tekopp och en bra bok :)

Svar: Joo, visst har hösten sin charm den också!
Linda

4 En annan Linda:

skriven

Jag känner också lite bajs inför att sommaren är slut men jag försöker också tänka på sköna höststunder istället. Tycker man ofta har så stora förväntingar på sommaren och sen lätt blir besviken för att man inte hann med allt och inte njöt tillräckligt på nåt vis. Men det kommer ju flera somrar :)

Svar: Eller hur! Jag har inte gjort nånting den här sommaren känns det som. Så lite ångestfyllt känns det ju alltid som du säger, att man inte tagit vara på den till fullo. Men det kommer ju fler av dem ja :)
Linda

Kommentera här: