31.1.2013 - trouble

Många av er har säkert märkt att bloggen varit trög och hakat upp sig de senaste veckorna. Jag vet inte vad det beror på men håller på och försöker lösa det som bäst!
Verkar dock som om problemet endast gäller via Mozilla, eller har någon av er upplevt det med andra webbläsare? Via telefon och IPad fungerar den också helt som den ska. Hoppas ni har tålamod ett tag till, tills jag fått det här åbäket till blogg fixat!
 
1 Tove:

skriven

Som regel har jag inte märkt något problem med din blogg på min dator. Använder google chrome. MEN, nu när jag använder min lilla, lite långsammare laptop än den jag vanligtvis använder klagar chrome på att ett skript körs för långsamt och så säger den att Shockwave Flash inte kan köras, och därefter kraschar Shockwave Flash. Nu ser jag ju inte allt som det ska vara på riktigt och jag kommer inte ihåg vad som finns var, men mellan varje inlägg finns en svart ruta med den där Chrome-versionen av shockwave flash har kraschat-symbolen. Har du reklambanners där eller? Isf kan det kanske vara de som är problemet? Jag märker som sagt inte av det om jag använder en tillräckligt snabb dator, men när jag använder denna gör det hela webbläsaren slö.

Svar: Aah, det säger exakt samma åt mig! Har faktiskt små reklammannens där jo, skall uppdatera dem o se om det blir bättre, annars ta bort dem helt! Tack för den informationen, då vet vi ju kanske vad det är som orsakar :)
Linda

2 Catharina:

skriven

Med Chrome funkar det inte heller :/

Svar: Inte!? Bläää...
Linda

3 Cessi:

skriven

Jag har Safari på min mac och här funkar det nästan felfritt, förutom att din text Lindas lifestyle hakar upp sig och lägger sig mitt i inlägget, spelar ingen roll hur långt ner man scrollar så är den där mitt i rutan som en vit fläck..

Svar: Ahaa, okej! Jo på Apples produkter verkar det fungera eftersom de inte har Java!
Linda

Kommentera här: