29.12.2013 - bajsdag

Köttade på gymmet i en och en halv timme igår och har nu precis varit ut på en sexa i friska luften, men inget verkar riktigt hjälpa. Svullnadskänslan i kroppen efter allt julfrosseri börjar kanske gå ned, men mitt humör är som en bergochdalbana. Därför håller jag mig på lite avstånd från bloggen också. Känns liksom onödigt att plita ner en massa negativa tankar här. Men hej, hoppas ni har ett fint jullov och njuter av ledigheten i alla fall! :)
 
 
 
1 elin:

skriven

Äääsch va jobbigt. vädret gör ju en int på bättre humör heller.. Kom på kaffe nån kväll! Ja e ju ledig ;) E skyldig dig pengar för cm collegen oxå.. Påminn mig!!

Svar: Nej herrejestas, har haft så dåligt humör de senaste dagarna så det är inte klokt! Som en hormonstinn 15-åring. Men idag känns det som tur bättre :) Ni måste ju komma ner till ekenäs nåt tag också! Men vi kan väl säga att collegen är jämt med det du sydde åt heidi!? Så håller jag pengen Heidi skicka med åt dig?
Linda

Kommentera här: