24.4.2013 - test video

Testade lägga ihop ett litet filmklipp som jag filmade när jag promenerade till jobbet imorse. Tycker det är så kul att se när andra lägger upp filmer, men är själv urkass på sånt. Får nog ta och öva lite på det här med klippning, men här kommer en liten testfilm i alla fall! Och låten är ju bara för bra, en storfavorit hos mig just nu!
 
1 Pamppo:

skriven

JA! Jag gillar! Och jävlar i min låda du är SNYGG! Kramis.

Svar: Nämen jessus ändå. Tack Pamela! :) kram!
Linda

2 Heidi:

skriven

haha. tönt..

Svar: Haha, I know ;)
Linda

3 elin:

skriven

Har själv NOLL kolla på hur man gör, men tycker det är jätteroligt med videon :) Vi ses på matchen idag gissar ja?

Svar: inte jag heller egentligen, därför testar jag mig fram :) Jepp, vi ses på matchen!
Linda

Kommentera här: