27.2.2012 - SlitMåndag

Jisses vad fort den här dagen har gått! Jag startade hemifrån vid 6.30 imorse, stegade in på Moss butiken några minuter över 9 (fastnade i värsta trafikstockningarna i Oslo) och har sedan kört på i högsta växel fram till klockan 18.
Vi har kommit väldigt mycket framåt idag, men ändå känns det som om tiden rinner iväg mellan fingrarna på en. Får nog pusha på min grupp att lägga i ännu en växel tills imorgon!
Nu har jag i alla fall checkat in på hotellet och tänker jag lämna jobbet bakom mig för idag. Ska lägga mig i sängen med en bok i ena handen och lite salta kex i den andra.






1 Alex:

skriven

Härligt

2 Pia:

skriven

måst ju bara kommentera att du har en fantastisk utstrålning och kan ju inte vara annat än LCHF? jag började för en vecka sedan och mår redan mycket bättre. härliga tips på mat hittade jag här också :)

3 s:

skriven

snygg övredel!!

4 Linda:

skriven

Tack Pia! :) Vågar faktiskt inte säga vad det beror på, om du tycker jag har fantastisk utstrålning, men kanske LCHF har nånting med det att göra..!? Jätte kul att höra att du mår bättre av det också, berätta gärna hur det gått när du hållit på lite längre :)

5 Krista:

skriven

Shit va du e snygg i brillor!!!! Passar dej helt sjukt bra juh :)

6 Linda:

skriven

Thanks babe. Och så har jag ju en sjukt snygg kavaj också! ;)

7 Håller med Krista! Du var faktiskt snygg i brillor.:

skriven

Kommentera här: