30.11.2011 - min dag i minutschema

Ni ska få min dag i minutschema, så kanske ni förstår varför det varit så tyst här idag IGEN.

8.50 cyklar iväg till jobbet
16.40 cyklar hem från jobbet
16.45 stegar in genom ytterdörren
16.48 slänger en omelett i stekpannan
16.50 äter min omelett
16.54 slänger på ytterligare två små köttfärsbiffar
16.58 äter mina köttfärsbiffar
17.06 sätter oss i bilen och kör till hallen
17.15 väntar tillsammans med tvåtusen andra dårar på handbollsmatchen som ska börja om 75min
18.30 matchen drar igång
19.54 sticker från matchen 5min innan slutet för att hinna tillbaka till jobbet
20.01 stämplar in på jobbet och städar frenetiskt i 1h
21.07 stämplar ut från jobbet och kör hem
22.20 ligger i sängen och brottas med Molly som bara vill busa och inte sova
22.26 godnatt


ser ni buset i blicken? :)




1 Anonym:

skriven

tråkigt och enformigt

2 malin:

skriven

Du e duktig som orkar hålla igång sådär mycket Linda:)

3 Heidi:

skriven

jessus va söt hon e,molly

4 Linda:

skriven

till anonym: ja, tyvärr är jag inte någon Blondinbella som har tio olika intressanta möten per dag att blogga om, men om det är sånt du vill läsa föreslår jag att du klickar bort dig från den här bloggen och går in här: http://blondinbella.se

5 En annan Linda:

skriven

haha, visst ser man busblicken i Mollys ögon. Hon är nog så söt!

Kommentera här: