30.5.2011 - Den nakna sanningen

Jag fick ett enormt städ- och inredningssug när jag var ute och promenerade, och nu vill jag ha tips av er! Vad kan man göra av en vind med superlågt till tak, hur utnyttjar man detta utrymme bäst? Kom med förslag!


The naked truth - såhär ser der ut just nu!



1 Anonym:

skriven

gör det till ett gästrum! sängen ryms bra vid fönstret.

2 Linda:

skriven

Men vet du vi har redan ett gästrum! Också det uppe där på loftet, men med egen dörr in. Det här är bara ett stort öppet utrymme!

Tack för tipset i.a.f!:)

3 Carina:

skriven

Gör det till ett hemmagym.

4 Linda:

skriven

Ett hemmagym skulle vara bra, men tyvärr helt bortkastat för oss! Vi har båda gymkort, och jag vet att jag aldrig skulle träna lika flitigt om jag bara skulle träna hemma...

5 en mommo:

skriven

- ett mysrum. :)kuddar att kasta sig på och bara vara :):).



- lekrum för era vänners barn (samtidigt myshörna och med skåp för era kläder/saker)

6 Anonym:

skriven

Gör ett dressingroom, du som gillar kläder, och samtidigt kan ni använda en del till kontor.

7 Linda:

skriven

Lekrum - kan funka! Barnen är dom ända som kan springa där utan att slå huvudet:)



Mysrum - också en möjlighet!



Dressingroom - låter uuunderbart i mina öron:)



Kontor - tjaaa, vet inte om vi är i behov av ett kontor, men det låter så viktigt och bra så det skulle nästan vara värt det:)

Kommentera här: