30.8.2010 - Från min plats under parasollet




Så här har jag suttit placerad största delen av dagen idag. Under parasollet, med bilringarna bekvämt placerade på magen, en dricka i ena handen och boken i andra. Det har varit betydligt svalare än att ligga rakt under den brännheta solen. Därför har det endast blivit ett par fjuttiga dopp i havet idag också.
Nu skall jag strax gå och väcka pappa som ligger och vilar på rummet (själv sitter jag nere i receptionen och bloggar), så sticker vi iväg och spelar lite tennis sen. Om vi klarar av det i den här värmen. Men temperaturen börjar småningom sjunka mot 25, så det skall väl gå vägen.


1 Jill:

skriven

"Temperaturen börjar snart sjunka mot 25", suck, här var det 9 grader imorse. På kontoret har jag 17 grader. Nu börjar den evighetslånga tiden när man inte gör något annat än fryser. Jag avundas dig!

2 aino:

skriven

hej, det heter int bilringar längre, kan man inte kalla dem kostcirklar eller nåt? men de e ju bra att ha ett lager inför vintern om den blir kall:)njut av resan!

3 Linda:

skriven

Jill: Ja fyy, jag längtar inte alls hem till 9 grader just nu måste jag säga:/



Aino: Haaaha! Ja, kostcirklar låter sannerligen mycket trevligare!

Kommentera här: