30/9-09 - rösta

Så här ser linnena ut på.
Naturligtvis skall jag inte ha en sport-BH under på lördag, men nu är jag på väg och träna BodyStep så därför får ni se dem tillsammans med träningskläder.
Så vad säger ni? Grått eller vitt?





1 lillemor:

skriven

den vita tycker jag är finare.

2 Liza:

skriven

Vita! :)

3 Jill:

skriven

Yes, jag säger också vita. Kanske det är ljuset, men du ser brunare ut i det ;)

4 Anonym:

skriven

Definitivt det vita!

Tack för att vi fick köpa sista exemplaret av den supersöta klänningen från dockan! Superb betjäning vid Lindex i stenhaga :)

5 selma.papper.fi:

skriven

då säger jag definitivt det gråa. kanske för att jag har svårt för vitt eller kanske för att jag tycker det är lite för basic. men jag ser verkligen framför mig det gråa med en svart kavaj utanpå.

6 Ella:

skriven

Det gråa, blir snyggt till en svart kavaj! =)

7 johanna:

skriven

det vita, absolut!

Kommentera här: