30/9-09 - ridtights efterlyses

Jag letar förresten efter ett par ridtights. Alltså inte ett par ridbyxor, utan tights som ser ut som ridbyxor. Men jag hittar inte ett par sådana någonstans.
Har ni sett ett par snygga ridtights som ni kan tipsa om?
Jag tänker mig ett par såna här typ.



De skall alltså vara "halvskodda", om vi talar hästspråk. Och så vill jag att mockan på insidan har en annan färg än resten av byxan. Som på den första bilden.
Vad säger ni, har ni sett något liknande nånstans?


1 Linn:

skriven

fråga carolina gynning! hon hade ju ett par för en tid sedan, hehe

2 Linda:

skriven

Jasså? Det har jag missat. Måste ta och ringa upp henne.

3 HannaH:

skriven

När du är i Helsingfors så skall du gå in till Zara. Jag har sett sådana där. Dock kanske inte exakt de du önskar.

4 Linda:

skriven

Tack Hannah, det skall jag göra!

5 malin:

skriven

i sandefjord finns de lite överallt, men hjälper ju inte mycket. hoppas du hittar dem du önskar!

Kommentera här: