31/10-09 - Halloween

Vid 12-snåret promenerade jag och my love in till stan. Eller rättare sagt till loppiset, för att reda upp 2 dagars oreda.
Sedan hämtade vi våra cyklar från gamla stället och trampade tillbaka till förorten. Med ett kort kaffestopp på Wayne´s såklart.


Mitt loppisbord.

Medan pojkarna sitter och ser på fotboll inne i stan, har jag varit en sväng på gymmet. Nu är jag hemma och steker upp lite bacon och svamp åt mig. Sedan drar jag iväg på jobb. Ollis kl.19-04 = 9h dubbel lön. Chiching.
Ett problem kvarstår bara. Vad skall jag klä ut mig till?
Tror jag kör på samma som förra året. Det är inte som om någon skulle minnas vad jag var ändå.


1 lillemor:

skriven

i morgon skall jag ta mig an ditt loppisbord,de gröna skorna ser fina ut!

2 Anonym:

skriven

är det så att ni har flytta till ett egnahems hus eller e de ba någo tilfällit ?

3 Linda:

skriven

Lillemor: Vad bra, shoppa loss:) De gröna skorna är helt oanvända om jag minns rätt, är tyvärr lite för stora åt mig...



Vi bor för tillfället i en del av mina svärföräldrars egnahemshus, de har en "extra" lägenhet i huset.

Kommentera här: