31/3-09 - sista mars

Jag ligger hemma ännu idag. Febern har övergått i stegring, så imorgon har jag tänkt att jag skall vara på fötter igen.
Fast egentligen har det varit rätt okej att vara sjuk. Jag blir serverad frukost och middag på soffan och får inte lov att göra något onödigt ansträngande på egen hand. Mannen sköter om mig som om jag vore döende. Fast det gör han i och för sig då jag är frisk också...

Gissa förresten vad som väntade på mig på posten igår? Klänningen jag beställde såklart! Byxorna fanns inte i lager, så de kommer eventuellt senare...
Varför är det alltid så då jag beställer nåt? På hemsidan står det att varan finns i lager, men några dagar senare meddelar de att den tyvärr är slut. Detsamma gällde boken jag så gärna ville ha, Sy Kläder av Linda Gibson. 10 dagar efter min beställning skickade de mail om att boken tyvärr var slutsåld. De väcker ju falska förhoppningar hos mig, för att sedan bara göra mig otroligt besviken.


Förhoppningsvis blir den buren till en brunbränd hy i sommar, istället för en sjuk-blek vinterhy.


1 Anonym:

skriven

Den passar ju perfekt! jättesnygg! :)

2 Ronja:

skriven

oij så snygg!

skulle gott kunna beställa en sådan.

3 malin:

skriven

oj då. då tränar de mycket! gör han nåt annat än fotboll?

klänningen är jätte fin, har oxå sett på en sån, bara i helfärgat. får ja fråga vilken storlek du har? må sä'kert ha en större än dig så är det lättare att beställa:)

4 Emma:

skriven

ÅH Guud va den sitter bra! Läcker klänning :)

5 läsare :):

skriven

Hej, för det första wow vad fin den är, har själv funderat på att beställa den, men inte varit säker på om den e lika fin i verkligheten. Men de är den ju! Jag skall bara fråga din åsikt, lite pinsam? fråga kanske men, tror du att klänningen kräver ordentliga byst för att sitta bra? Tack för ditt svar! gillar din blogg!

6 Linda:

skriven

Hej läsare:)

tack ska du ha, kul att få lite feedback på bloggen då man kämpar så febrilt med den:)

Klänningen kräver nog faktiskt lite byst för att sitta bra. Eller helt normalstora kan man väl säga... Jag har ju ganska normalstor byst, och skulle jag ha mindre skulle det nog bli lite glapp eller vad man skall kalla det. Men tog jag också en storlek större (M) än normalt eftersom jag hört att de var små i storlekarna.

7 L:

skriven

Tack för svaret! :)

Kommentera här: