30/3-09 - hallå från sjukstugan



Här ser det lite ljusare ut för tillfället. Jag hämtade ut sjukintyg på hälsocentralen för en stund sedan, och de mätte temperaturen till 37,7. Ändå sjukskrev de mig ännu på onsdag ifall febern inte vill ge med sig.
Damen som tog emot mig blev alldeles förvånad då mitt sjukregister var blankt. Det här är första gången någonsin som jag sjukskriver mig från ett jobb. Trist att behöva bryta trenden.

1 Liza:

skriven

Oj, va tråkigt att du e sjuk :(

Nå, de e ju i alla fall inget vidare väder därute, annars skulle det nog vara lite extra surt, va?

Krya på dej! :)

2 Anonym:

skriven

jo ja vet, har lixom inget att skriva om längre. men skall göra ett försök den här veckan!

oj va kul. så han är ofta och tränar? då vet iaf du hur det är att bo med en som aaaldrig är hemma:)

krya på dig

Kommentera här: