30/10 - ett organiserat kaos

Precis som igår då jag kom hem från jobbet sitter jag nu och väntar på att maten skall serveras. Världens bästa pojkvän har stått för matlagningen de två senaste dagarna och varit i full gång då jag stegat in genom dörren efter mina 10-timmars dagar. Idag blir det köttbullar med mos.
Det ser dock ut att vara lite kaos i köket. Jag ser knappt fram till köksbänken tack vare all matos.

På jobbet börjar det ta sig. Efter två dagar av flitigt arbete börjar man nu se en liten förändring. Lådorna minskar och väggarna fylls av kläder. Och fortfarande har jag inte tänkt en negativ tanke. Att organisera upp innehållet i lådor känns bara roligt. Det känns fantastiskt att få vara med och bygga upp butiken från grunden.
Imorgon väntar en lite kortare dag. Vad jag skall utnyttja den  lediga sen-eftermiddagen till har jag inte planerat. Vad gjorde jag egentligen på dagarna innan jag började jobba? Om någon har lust att hitta på något med mig är det fritt fram att höra av sig.


Visst kan man se en tydlig förändring?

1 Elin:

skriven

Jag skulle mer än gärna träffa dig, men tyvärr I´m to far away:`(.

Kommentera här: