Ett steg längre på vägen.

Efter dagens samtal med min handledare känns hela lärdomsprovs-situationen lite bättre. Jag har mitt tema på det klara. Nu gäller det bara att bolla lite idéer och komma fram till vilken/vilka mina huvudfrågor skall vara. Jag väntar verkligen på att få komma igång med arbetet. Och nu när jag vet var jag skall börja borde det inte vara så svårt längre.
Men att börja med lärdomsprovet betyder också att jag är ett steg närmare utbildningens slut. Alltså också ett steg djupare i ångesten över framtiden. Tujtuj.

Nu skall jag se på det inbandade avsnittet av VELVET. Ett 10-delars modeprogram som började igår.
Under tiden kan ni skåda på denna fenomenala video. Vill ni kan ni ju också lyssna, för låten är fantastisk den också.


P.S  Tack Mia för hjälpen med uppladdning!
1 Anonym:

skriven

låten e skön, o de e så kul att hon it ser ut som 99% av alla kvinno solo artister=)

Kommentera här: