tråkiga finlandsfärja

Jag har alltid sett patetiskt på de där som står vid internetmaskinerna på färjan. Nu står jag här själv. Men det är ju så fruktansvärt tråkigt på en dagsbåt (nattbåt också) att jag inte har något annat val.
Tågresan imorse gick ganska enkelt då jag hade en vacker man som sällskap. På båten köpte jag sedan ganska fort en hytt åt mig och somnade på ett ögonblick.
Vad annat har jag gjort här? Beundrat fotbollsmän från Lahti samt ett par svenska lag... Här slårdagsbåten nattbåten. Inga jobbiga fyllon. Fast det stod i.o.f.s en finne i karaokebaren och tjöt då jag nyss passerade.
En stor och njutningsfull tallrik mat har jag även fått i mig. Sedan har jag sovit. Och sovit. Och sovit. Och handlat lite kosmetik och godis i TaxFree.
Ett par timmar kvar nu bara, sedan är jag åter i en av världens finaste städer; Stockholm.

Må väl och ha en bra dag.
1 jenny:

skriven

var med och tävla om ett par jätte fina bamboo, anmäl dig i våran blogg och skriv sedan ett inlägg om våran tävling i din blogg, (använd gärna våran bild) :) lycka till! GLÖM INTE ATT LÄMNA EN KOMMENTAR OM ATT DU ÄR MED OCH TÄVLAR (:

Kommentera här: