Off to Sweden

Två dagar i Karis har varit perfekt. Skulle verkligen inte ha lust att bo här i det här skedet av mitt liv, men visst är det skönt att hälsa på familjen ibland. Jag har haft gott om sysselsättning, så tiden har gått undan lite för fort. Tråkigt att jag inte hann och hälsa på morfar, farmor och lite andra släktingar bara, för nu lär det dröja till maj innan jag söker mig neråt nästa gång. Då för att delta i ute-FM i handboll.

Har försökt mobilblogga ett par gånger, för att på så vis kunna ge lite Sverige-rapporter. Men det fungerar inte. Vet inte vad jag gör fel. Så det finns risk för en död helg.
Nu skall jag försöka gå i säng snart för att orka upp då klockan ringer 06 imorgon bitti. Hur jag skall uthärda en dagstur på Finlandsfärjan vet jag sedan inte. Tack och lov för TaxFree och mp3-spelare.

Ciao.
1 carolina:

skriven

åååh va skönt att komma till sverige. du kommer säkert att få de bra där.. bort från vasa bara! haha

2 Sabine:

skriven

tråkigt att mobilbloggen inte funkar..
har du gjort alla inställningar som man ska?

3 Sabine:

skriven

maila blogg och fråga?

Kommentera här: