Godmorgon från Stockholm

Skönt att få vakna upp i ett soligt Sthlm och slå på Vakna med The Voice! på kanal5.


Skall strax äta frukost, ta en dusch och spackla upp mig innan jag åker in mot centrum.
Kl.12 har jag lunchdejt med mina forna arbetskamrater på Pause, men förövrigt är det mestadels shopping som gäller. Jag skall inte gå nära H&M eller annan butik som man kan hitta där hemma. Idag gäller Monki, Mango, GT, Top Shop, Urban Outfitters etc.
Ikväll skall jag träffa en tjej och plocka upp mina (blivande) Cheap Monday jeans som jag köpte via Blocket.
Därefter eventuellt gå på afterwork och hälsa på en bekant som spelar skivor på Nordic Light Hotel.

Det här blir en toppendag i Stockholm.

(Ett svar på L:s kommentar; Det kommer ingen extra avgift på 122$, där är en frakt-/tullavgift på 30$ inräknad. Beställde även min förra bikini därifrån, och det är den slutgiltiga summan de anger där.)
1 K:

skriven

Jag skulle absolut gå nära HM-butikerna i sthlm. De kan inte alls jämföras med Vasas HM...

2 Malin:

skriven

Mango är tyvärr stängt, pga av renovering, märkte jag igår då jag skulle shoppa där, tyvärr :( Men mycket annat fint hittade jag i denna underbara stad!

3 Paulvanja:

skriven

You will be hearing from me soon. Thanks

Kommentera här: