30/12 - tisdag

Jag har precis varit på gymmet, på ett BodyStep pass. 

På väg ut genom dörren, mot gymmet.


När jag var klar där åkte vi till butiken för att handla lite för kvällen och morgondagen. Ifall någon missat så är det ju nyårsafton. Vi skall fira med god mat hemma hos Linn med familj. Värden och värdinnans uppgift för kvällen blir att stå för maten. Det lär bli en massa olika plock vad jag har hört.
Själva skall vi stå för efterrätten. Det blir nog inget märkvärdigt... Enkla hopkok brukar vara de godaste.
Sedan kommer ännu en tredje par. De skall stå för fördrinken.
Jag tror de kommer att bli en av de bättre nyårsaftona. Jag gillar inte de höga förväntningarna och kraven som nyårsafton för med sig, för det är en högtid som ändå alltid sviker. Annat är det med midsommaren! Den kan man har hur höga förväntningar som helst på, för den sviker aldrig!

Nu skall vi äta ärtsoppa med äggfyllda knäckebröd. Mums.

Kommentera här: