oh, sunny day

Som jag väntat på den här dagen. En solig och kylig höstdag.  Dagar som den här förstår jag inte hur någon kan vara självdestruktiv, på dåligt humör eller irriterad.
För mig finns det inte ett enda problem i världen idag. 
Inte ens att skorna jag har på mig är 1 nummer för stora.

Idag går novembernumret av Pause till tryck. För några dagar sedan gick Moore. Det kan vara en orsak till att jag sitter ensam nere i källaren än så länge. De flesta har suttit här några nätter i rad nu och slitit ända fram till 5 på morgonen ibland. Vissa har crashat på sofforna några timmar, för att sedan stiga upp och fortsätta arbeta. 
Igår när jag kom in stod det ett brinnande ljus på bordet, från kvällen innan. Så trötta är de här stackrarna,att de inte kommer ihåg att släcka ljusen. 
Idag möttes jag av musik, men en tom lokal. Någon har glömt att stänga musiken den här gången. Fast de "bara" satt här till 02 igår.
1 Armanhanne:

skriven

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

Kommentera här: