någon blogglek

Tävlingsregler:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. När jag var cirka 5 och vi sålde vår fula lilla båt (Krångelbyttan) stod jag, min syster och min kusin på bryggan och stortjöt för att vi aldrig skulle få se den igen. Kom igen Linda, det var en båt...

2. Jag är otroligt löjlig gällande stark mat. Jag tål inga kryddor. Har dock börjat lära mig äta lite starkare mat nu. Men lägger aldrig ens lök i maten då jag själv lagar.

3. I cirka 3-års åldern bajsade jag i hotellpoolen och lyfte upp mina stoltheter på bassängkanten. Fint att städa efter sig Linda.

4. Som litet barn grät jag på kvällarna i mammas famn för att jag inte ville att hon skulle dö...

5. Jag har varit en nagelbitare hela mitt liv. Äckligt. Men nu börjar jag äntligen se ett slut på det, tror jag. Som yngre bet jag även på tånaglarna.

6. I högstadiet åt jag 2-4 chokladplattor i veckan.




Jag utmanar följande bloggare:

Linn  http://linn.papper.fi/
Alexandra (saknarelin på Lunarstorm)
Eva (ewchen på Lunarstorm)
Malin (malinkaris på Lunarstorm)
1 Nicolasmonika:

skriven

Lots of great info, keep up the good work!

Kommentera här: